COPYWRITING -SŁOWA NA SPRZEDAŻ

Copywriting to trudna sztuka czarowania słowem. Hasła reklamowe, slogany marketingowe, teksty sprzedażowe – to przede wszystkim tam potrzeba dobrego copywritingu. Sztuka jest w tym wypadku jak najbardziej uzasadnionym słowem. Copywritingu trudno się nauczyć – owszem, poprzez czytanie dziesiątek książek na kwartał, codzienną lekturę różnej maści tekstów, wypracowywanie sobie własnego stylu można dojść do satysfakcjonującego poziomu. Ale najlepsi copwyriterzy, autorzy najbardziej finezyjnych tekstów reklamowych to tacy copywriterzy, którzy po prostu rodzą się z lekkim piórem.

Bez dobrego copywritingu żaden marketing nie ma racji bytu. Klienta trzeba po prostu do siebie przekonać. Nie uczyni tego pozycjonowanie. Nie zajmą się tym same grafiki. To tekst, zdania, wyrazy, litery są tymi elementami, które będą perswazyjnie oddziaływać na każdego, kto tylko na nie zerknie.

Copywriting daleki jest od prostego nakłaniania do kupna, kliknięcia, złożenia zamówienia. Copywriting to starannie układane sentencje. Dobrane tak, aby jak najskuteczniej działać na konkretnego odbiorcę. Ale tego nie da Ci pierwszy lepszy specjalista. Do tego trzeba mistrzów słowa.

Tak się składa, że mamy takich w zespole.